Obviously, thinking through how the information is going to be distributed is important for your site, but with publishing sites it’s particularly important to consider ways that you can structure the site to help your company for the fact that:

  • They’ll likely be adding several pieces of content per day/week
  • Much of that content will often be very time-sensitive
  • The aggregate of that content will often drive significantly more organic search traffic than any of their static category pages (and even the site’s home page)

As a result, you’ll want to identify different ways to pull archived content closer to (as in: fewer clicks away from) the site’s home page (which conserves most of the link equity); and, you’ll also want to find a way to get more link equity to newer pages.

Claro está que es muy importante pensar en cómo se distribuye la información en su sitio web, pero al momento de publicar en tu sitio es particularmente importante considerar la forma en que puedes estructurar el sitio para que ayudes a tu compañía ya que:

  • A los dueños de las empresas les agrada agregar bastante contenido por día o semana
  • La mayoría del contenido debe ser colocado en tu sitio en tiempos precisos
  • Generalmente al agregar contenido obtendrás más búsquedas orgánicas que de tus páginas estáticas

Como resultado, querrás identificar distintas formas de colocar contenido cerca del home page de tu sitio web (lo que conservará adhesión de tus links de posts en la página principal), así como querrás también encontrar la forma de que tengas links a tus p osts anteriores en tus páginas nuevas.

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